En macka va det där

image291
Mina kidz e nog världsmästare på att lägga smörgåsar.
Såhär såg det ut idag när jag kom hem från träningen i morse=)

Sen så seeeeeeeeegt allt e, nu har jag tränat två veckor *utan resultat på vågen*
Jag äter ju medicin då jag ej har någon ämnesomsättning och ändrade dosen ca samtidigt som jag började träna.
Men det är så att det tar ca 3 veckor inna  kroppen märker av det.
Och när man har fel på ämnesomsättningen så har man bl.a., dessa symtom
extrem trötthet, svårt att tänka och hålla ihop tankarna, frusenhet med låg temperatur, viktuppgång utan att man har ökat matintaget, torr hud och torrt och livlöst hår.
Och det lider jag av just nu.
Kroppen sparar på allt, och allt går så sakta, inte trött men ingen ork...
Sen bytade jag ju insulin sort och nu när jag börjat träna har jag börjat få känning på nätterna, och ska ändra dosen i ikväll... det är bara så att det tar 3 dagar innan kroppen märker det...
Suck vad allt går sakta.
Men vi får se till nästa helg ska allt vara löst.

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0