Dödsångest

image256
Huuu
Har bara berättat det för en vän innan och vet att hon med får det ibland.
Men nu dök det upp en attack i kväll.
Vet ej vad som ujtlöser dom, dom kommer några gånger om året och helt oförutsägbara.
Men bara kännslan är så hemsk, tanken att när jag dör kommer jag aldrig aldrig mer att leva igen.
Börjar gråta och kan bara inte släppa tanken, såååå jobbigt.
Varför kommer detta!!!


Hm ja nu e kl strax 24, och jag som skulle sova senast 22.
Skälla en runda på min jla diabetes med.
Varit duktig i dag och tränat ätit bananshake, appelsin, sallad och så får jag en jla känning och måste få i mig något sött.
 Suck två steg fram och ett steg åter.

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0