Det va denna helgen de...

Lördagens vägning resulterade i -1kilo.
Kunde varit minus 10=)
Men men följer min *plan*
image269
Sen åkte vi ut till Väla jag skulle in på P.OP som startade sin rea igår.
Väla jag skulle in på P.OP som startade sin rea igår.
Det blev en fleecejacka till Hampus och 7 tröjor till Iza och Ina fick 2par trosor.
Den med Träden tyckte jag om och köpte den i Rosa, Lila och Brun.
Tröjan i veulor köpte jag i Rosa och Turkos.
Tröjan med Hjärtat tog jag i lila/turkos.
 Sen va det tänkt att vi skulle köra till GBG.
Men mitt i rondellen skriker Iza jag måste kräka!
Jag hinner ej stanna och hon har spytt ner hala baksätet.
Ringer Daniel som kör egen bil med Ina och Hampus att vi får köra hem igen.
Väl hemma tänkte jag han kunde duschat Iza och jag städat bilen.
Men nej ut kommer en nerkräkt Hampus!
Så storstäda två bilar, duscha två barn, tvätta och sen en timme senare körde vi.
Väl uppe på Freeport så va båda friska och pigga igen.
Det måste vara något dom ätit.
På Freeport köpte jag en Reebok vinterjacka till Jasmine till nästa vinter, och träningsbyxor +Tröja från Adidas.
Sen körde vi till Nordstan och åt på Pizzahut.
Även en runda in på PO.P där och hittade en rosa vårjacka till Ina och en tröja till Hampus.
Sen på hotellet var barnen på vars en dator, Iza och Ina kikade film och jag o Daniel spelade Scrabbel (jag vann)

image268
SÖNDAGEN
Upp vid 9 mumsa goda frukosten.
Sen gick vi ett tag i Nordstan barnen köpte vars en leksak och sedan till Scandinavium och Disney On Ice.
Jättefint som vanligt.
När vi skulle hem ösregnade det, skitväder att köra i.
Jag var helt slut när vi kom hem orkade varken träna eller sola som jag skulle.
Somnade kl 21.
Men 8,15 var jag nere och tränade i dag=)


Hjälp mig att komma högre upp
Klick på bilden och sedan på topp tio.
Där hittar du mig som Sun in the Winter.
Du kan rösta en gång varje dag.
image241
Bjuder dig på godis om jag vinner;)


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0