Då va modellandet över

image306Jag har nog haft den hemskaste natten på länge, somna kl 2 vakna kl 4 så ont i ryggen gjorde ont i lungorna när jag tog ett andetag.
Sen snozade ja kl 1 timme hade ju ej behövt gå upp tidigt då Jasmine hade sovmorgon och Iza skulle med mig.
Det blev fotografering Ina hade 3 olika set på sig och iza 2.
Ina va mest sur hela tiden, lättade när det va dags att gå men charmigt när dom är naturliga.
Lägger länk när bilderna kommer upp på nätet.
Jag valdeÄpple T shirten till Ina som tack
Kortärmad tröja med äpple tryckt fram och äppleskrutt på ryggen
image307Och Till Iza valde jag Huvjacka med retroblommaimage308

Kommentarer
Postat av: nettan

skall bli kul att se bilderna för jag kan tänka mig dom blev bra som vanligt ;)

2008-01-21 @ 11:18:16

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0