Då va de fredag...

image296I går donade jag lite med min blogg layout, det tar ju evigheter att fixa småsaker men blev nöjd.
Tittade på vi äter oss till döds och fy vad hemskt.
Om man är överviktig så riskerar man att barnet kan få ryggmärgsbråck.
Och det va en mamma som tvingats föda ut sin döda son som hade både ryggmärgsbråck och föddes utan lillhjärna.
Och så fick man se bilder.
Detta hade jag aldrig hört förut, det borde dom nog informera mer om.
Det hade tydligen varit någon studie om det.
I går hände det som ej fick hända, jag fick ett återfall.
Så jag mummsade tacobiffar med snabbmakaroner, och om jag bara tagit en portion.. men 3!
Tänkte fortsätta kvällen med godis men nä  *anfallet* slutade faktiskt eftyer maten.
I morse var jag på Maxi och tar träningen efter jobb.
Slutar ju 2 på fredagar.





image295
Ringde länsförsäkringar äntligen
Har ju en fuktskada i badrummet, jag hatar att ringa folk ja intekänner och hatar svara på nummer jag ej vet.
Det e faktiskt jobbigt...
Men i alla fall så nu ska någon komma från någon fuktfirma o titta, och sedan kostar det 3000 i självrisk ochlänsförsäkringar står för borttagandet av fukten.
MEN
Jag får betala materialet och arbetstiden att lägga dit det nya!
Idiotiska försäkringar.
Det kan väll inte ta så lång tid att lägga dit sakerna igen och en kvm plastmatta.......

Ska städa ikväll och ta ner sista julsakerna- gardinerna-slingorna.
Sen ska A komma ett tag, han har aldrig varit här.
Jag ska faktiskt sova själv hela helgen och det ska bli skönt.

Kommentarer
Postat av: mingla

vet du hur man får profilbilden större :)? bra blogg du har förresten..

2008-01-18 @ 09:51:04
URL: http://fuckmingla.blogg.se
Postat av: Lina

gud vilken fin blogg du har :)

2008-01-18 @ 10:01:49
URL: http://LabanLina.blogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0