Chisandra Complex

Va vad jag blev rekommenderad när jag var inne på Life i Söndags.image324
'Är som sagt konstant trött.
Den innehåller chisandra, rosenrot och rysk rot.
Ska ta tre om dagen i en vecka och sedan 2.
Får väll se om det e bra.

I Lördags va vi en tur på Väla efter Busfabriken, köpte lite mössor vantar mm som va på rea.
Daniel kom hit i Lördags han va så snäll och hade ina i dag måndag då förskolorna va stängda.
Sen på kvällen va vi på Asian Kock och åt Mongolisk Buffé.
Barnen tycker det e gott då man får ta vad man vill och koicken tilllagar det.
Det är mumsigast i Växjö då man får ta jordnötssås efter som är min favorit.
Sen kikade vi Captivity, ( säkert felstavat) lite i saw stilen.
I söndags va vi en runda på Center syd, inte så kul som förr, köpte ett par Lee jeans till Jasmine
Sen va det träning och sallad och Prison Break.

I dag va det möte med skolan och Soc, suck känner mig alltid som dålig mamma när jag e på såna möten.
Nu e sista undersökningen i morgon sen håller vi tummarna att han kommer in.
image325
Varit i tränat i kväll, först kikade jag på Hampus karate.
Alla gångbanden var upptagna idag så jag tog stepp maskinen 30 min, och är fortfarande röd i huvudet nu 90 min efter!!
image323
Glömde skriva i Lördags att vågen visade -2,2kilo.
På lördag e 1 månaden klar och jag ska mäta och då SKA det vara -3.
image326
Nu ska jag mumsa morötter och dippa  och kika Csi.
Ina har typiskt nog fåt världens hosta, det e det värsta med att ha eget att man ej kan vara hemma.
Det brukar ju va värst första dagen så vi hoppas på det


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0