Vad har hänt nu...- KISS UTAN STÄNGT TOA LOCK!

image340Tja igår fick Ina ont i öran skrek hela kvällen o halva natten, ingen ide att åka till akuten då alla apotek va stängda.
Lite näsdroppar och en panodil sen piggna hon till.
00,15 kom vi i säng.
Sen kom Jasmine inklampande kunde inte sova, sen skrek Iza va hon kissig (som om hon inte vet vart toa är)
Halv tre somnade jag 7 ringde klockan.
Soma om sen och 10 skulle golvläggaren komma o kika på badrummet, 9,40 plingade det på dörren och jag stod osminkad i bara trosor!
Där fick han komma in till mitt ostädade badrum.
Bad han om ett prisförslag till badrummet nere, han skulle in och mäta
KISS UTAN STÄNGT TOA LOCK!
image339

Jag var nere i natt och då kissade jag men vågade ej spola då Ina nyss somnat, och sen kom ju han in där.
Mysigt!!
Va och jobbade sen städade ja, fick hjälp av Daniel.
Sen skulle jag o träna men då hade Daniel slarvat bort min nycklar!!!
Han skulle mata fåglarna med veckans bröd innan dom åkte.
Och efter 40min letande kom han på att han kastat dom!!!
Tja sen va det försent att åka o träna.
Då jag ska hämta mamma om en timme
Nu har jag världens ångest för det då imorgon är det vägar o mätar dagen då dett gått 1 månad.
Kankse kanske cyklar jag hemma i kväll...

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0