Söndag - Tråkig dag

image347
I går kom Jonas till mig men inte förens halv 10... suck.
Hade faktiskt saknat han lite ;)
Han körde hem vid 2 , kännde att jag behövde sova ut.
Vaknade halv 12.
Hämtade Jonas vid 12 sen körde vi ut till Familia och jag var inne en sväng på Dimoda.
Köpte ett jättefint ljusarrangemang tema alla hjärtans dag.
Det doftar rosor.
Sen va jag på väla och hämta adaptern jag beställt till katternas vattenskål.
Vi köpte med oss en sallad hejm till Jonas då ingen av oss ätit frukost.
Sen kom Daniel och Ina vid 16 och vi åkte och tränade och köpte en sallad från Wayns med oss hem.
Nu ska jag kika på singing Bee för första gången sen ska vi kikaimage346
 

Georgia Rule











Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0