O här bor ja!

En 44-årig man slogs ner med en hammare vid ett brutalt rån i Helsingborg natten till onsdagen. image382
Han fick föras till sjukhus med ett ordentligt jack i pannan, enligt länsvakthavande befäl vid Skånepolisen.
Rånet ägde rum på Planteringsvägen strax före klockan två. Gärningsmannen försvann och har inte kunnat gripas. Enligt polisen rör det sig om två yngre män.
- Det är oklart om männen fick med sig något från mannen, säger Erik Jeppson vid Skånepolisens länskommunikationscentral.

Och på Planteringen bor jag, och lär väll stanna tills den dagen jag vinner mycket pengar då ska jag lämna gettot med kidzen, här har ju även inträffat mord.

Förövrigt e detta INTE min dag, e såååå trött fryser och seg.
I morse va Jasmine så snäll och lämnade Ina på förskolan jag orkade inte och hon började sent.

Min läkare ska ringa i morgon så får vi se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja va fan tror du. Bo där med barn,inte det bästa!!! Stackars dina små.

2008-02-27 @ 14:08:05
Postat av: Sofie

Tror inte det e mer synd om mina barn än andras barn, är själv uppvuxen här och har klarat mig bra i livet.
Det e många kändisar som kommer från struliga bostadsområden och har toppenjobb, så du e nog lite bakom.
Kärlek och trygghet innom familjen är viktigare än området man bor i...*suckar*
Det är inte det minsta synd om mina barn..
Planteringsvägen som detta hände på löper även via *fina miatorp* *norrehed* *högasten* så tja...

2008-02-27 @ 22:22:15
URL: http://bubbels.blogg.se/
Postat av: Rögla

Sofie jo de börjar bli mer våld och sånt i städerna . tur för mig att jag sitter som internet polis ibland dock alltid inomhus och jobbar
*ler*
.Men värre nu då man är sjukskriven !Kan inte mer änn annat sitta och chata runt kolla till sinna vänner !

2008-02-27 @ 22:46:56

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0