Make Upp Store

Besökte jag idag efter min tid hos Nail 4 u (där jag gjorde alla hjärtansdags tema)image353
På Make upp store köpte jag en ny Eyeliner, tycker om när penslen är spetsig så man kan forma själv
Köpte en helt ny sort nu.


CAKE EYLINER
Eyeliner i fast "kakform". En eyeliner ger en mer markerad linje jämfört med en kajalpenna. Den appliceras med en tunn eyeliner pensel, skapa önskad intensitet beroende på mängden vätska som används. Många upplever det betydligt lättare att använda Cake Eyeliner i stället för vanlig flytande eyeliner

ÖGONSKUGGA 24 CARAT + LADY

Denna underbara lösa skugga ger ett mycket fint skimmer. Kan användas med torr pensel för naturlig mjuk look. Appliceras den med fuktig pensel blir färgen mycket intensiv och högmetallisk. Appliceras med pensel eller applicator. Eye Dust är ett bra alternativ för de som bara vill använda en skugga.



Sen var jag inne på LivingRoom · Design och Interiör.
Köpte nya underlägg , det har jag letat efter länge, och en ljusmanchett, och min sista alla hjärtans dag present så nu är jag klar
image354


Och här är mina naglar =)
image355






























Kommentarer
Postat av: Jonas

Köpte du inte ögonskugga me =)
Ser fram emot att kika dina nya naglar...

2008-02-06 @ 15:07:38

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0