Urinvägsinfektion jla skit


Igår blev det snabb visit på Hampus fritids, sen hem oh julpynta.
Vi 6 kom gästerna, det blev massa gott och barnen julpysslade
Vid 8 började jag märka av urinvägsinfektion, vid halv nio hade jag så ont så jag nästan grät.'
Gästerna fik gå hem halv tio sov jag.

Ringde vc fik tid 10.50.
Kl 9 va jag oh Iza på ögonkliniken hon fick testa lite olika saker, hon har ett litet synfel på båda ögonen ser lite dåligt på långt håll.
Detta kunde bli bättre eller sämre men hon kom ej ha problem med att läsa och skriva.
Och läkaren tyckte inte hon behövde glasögon.
Vad glad jag blev mest för att Iza e så *pojkig* i sin lek, i veckan har både jacka byxor och mössa gått sönder när hon lekt på skolan.
Tänk då ett par glasögon.

Sen blev det en tur till vc och fick medicin, men just nu är jag såååå uppsvälld och har världens mensvärk skulle bara vilja gå hem och sova.
Fick mitt nya visakort idag i alla fall.
Fik papperna till körkortet igår nu ska det bara betalas och nya foto, ska se om jag inte hittar några gamla.

La ut lite foto som jag scannade in igår på min grupp på Facebook som nu har drygt 170 medlemmar från Helsingborg, kul=)

Blev glad igår fick julkort av mamma, blev irri med köpt en liten sak till Jonas, men nä det va i alla fall INTE vad jag beställt.


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0