Spriten in vettet ut....

I fredags så blev det förfest hemma hos mig redan halv fem.

Hade fixat skumtomtar m päronvodka.

Halv sju kom killarna iväg, kvart över sju åkte vi tjejer.

Men shit alltså innan showen hade börjat kl 9 hade alla tre killarna besökt *ullrik*

Men detta julbordet va klart mycket godare än det på båten.

Showen va bra, stå upp komikern va rolig, det va en tjej.

Vi va hemma vid halv två, då började jag vimsa om vart min plånbok var då jag ej hade haft den med.

Efter att letat en timme så ja ja hade nog glömt den på solariet.

Så ringde och spärrade alla mina kort.

30 min senare klarnade det så när jag va i hallen så kikade jag i väskan jag fick på body shop när vi va i London.

Och ja där va den! Intryckt i väskan på en hylla....

Så nu har jag inget visa kort förens på fredag och inget körkort!!

Det måste jag fixa nytt!!!

Hade jag varit nykter hade jag nog kommit på detta innan och inte ringt...

Sen fick jag tre!!! Känningar och kom i säng kl 5




Lördag

Så när jag gick upp halv elva så va jag svin trött.

Det blev bakat lussekatter, sen åkte vi ner till Lagerhouse och köpte julklappar till tärningsspelet vi ska spela på lille julafton.


Vi fixade plats till de nya återvinningstunnorna

Sen blev det den årliga turen till gamlamormor och lussa.

Tycker det är jobbigt att se när en människa har ont så dom vill dö, och att inte veta vilket som stämmer av det man hör.

När jag jobbade med det hade jag inga problem med detta, men när det är en anhörig.

Sen blev det hem och baka pepparkakor.

Kikade på Fred Claus, det va en riktig julfilm, men lite jobbig för jag känner mig lite som han i filmen.

Barnen somnade halv tio på golvet och i fåtöljen, så dom gick och la sig.

Söndag




Baket fortsatte, det blev att glasera pepparkakorna, baka Marshmallows ( som inte lyckades i år), knäck, nougatkrisp och kanelkakor.

Sen pysslade vi det jag köpt på Panduro.

Jag och Jasmine sjöng lite nya Singstar en timme.

Blev spagetti och köttfärssås till middag.

Kikade en film som jag glömt vad den heter.


Denna veckan e det inte karate

Det är skönt, ska inte träna heller

Imorgon e det Lucia på Izas klass på kvällen, sen har jag glöggkväll för tjejerna och våra barn i veckan, ska med Iza till ögondoktorn med, och fixa de sista klapparna på fredag


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0