Laptopmasters- Handla INTE där

Fredagen, Daniel visade mig lite på Hampus dator men blev snabbt iväg sen.
Köpte lite julklappar på Toysan.
Sen blev det väla, lite mat, jag beställde fel... suck
Köpte en adapter till datorn kostade 800!
Han knappt hem så kom magonten och bännande kännslan ont ont ont.
Sov halv tio

På kvällen till halv tio på morgonen.

LÖRDAGEN

Sen blev det fixa till sig åka till Köpenhamn, fortfarande ont i magen.

Träffade Sebastian från gamla klassen på knutpunkten.

En liten tur i stan, köpte faktiskt inget.

Sen blev det en tur på Tivoli och sedan äntligen maten jag väntat två månader på.

Kina buffen i det Kinesiska Tornet, vi fick bord inne.

Men jag gick hela dagen och höll mig för att ej kisa, det va det enda jag tänkte på men det va mysigt endån.

Söndag


Då blev det en tur till Maxi där all julmat inhandlades och även en gran, 400kostade den och barrade redan tyckte jag.

Sen hem snabbt och träffade Birthe på E House för en fika.

Sen pyntade jag och Jonas och Ina granen.

Det blev hämtmat från Nannys på Råå.

Skulle kika Reine och Mimmi men jag såg fel tid så missade en timme men det gjorde inget för jag hade redan sett den=)

Måndag

Idag så kom jag på att jag glömt sätta på Ina blöja efter hon duschat igår och hon va torr i morse trots hon sov till 9!

Då kom hon in med kudde och täcke o sa jag har ingenstans att sova=)

E arg idag har fortfarande ej kommit någon dator, ring och han säger ring senare, googlat på företaget inget muntert besked.

Nu e han polisanmäld och anmäld till plocket så får vi se om någon dator kommer.

Ikväll ska Birthe , Nicolas och Emilia komma.

Och Tina ska med titta bort.

Se ikväll får vi slå in det sista paketerna.

Det har varit folk hela dagen i butiken.

Pinsamt för det är sååå slut.

Jag ska ju har stängt två veckor sen så inte köpt hem mer.


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0