Lite utförsäljning

Igår blev det bara slappa på soffan för mig va såå trött.
Hittade en kanal som visade Jerry Springer som jag älskade förr, kikade på det i två timmar.
Barnen slog in julklappar.
Sen blev det CSI

Idag va det vist jordskalv som uppmätte 4,5 på skalan inget jag vaknade av.
Jag och jonas va på  ett företag i Helsingborg som säljer ut julchoklad varje jul, jag som inte tycker om choklad=)
Sen tog vi en snabb frukost på E-house, för Jonas skulle va på möte kl 10.

Skulle ju ha glöggkväll i ikväll men hade glömt bort Izas julfest som går före så den blev flyttad till imorgon, kanske inte alla som kunde då men men.

Fint julkort jag gjort va=) (Klicka på bilden)

Hade ju mailat att Jasmine Escooter ej funkade, fick svar idag att man ska springa! igång den....

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0