Tank U!

Lördagens ord , Amy Diamonds Thank U, blev på lörtdagkvällen och några cider senare värsta skånskan och TANK U..., till allt vi sa=)

Åt jättegod mat och drack nya X-cider Spring som genast blev min favvo..

Vi sjöng singstar blandade melondinkar, tyckte lite senare att min smakade lakris syster smakade och ja svarar hon.... Ser sedan att hon fyllt hela med godis.....

Vi tolv kom vår *taxi* ner till stan, in på Cardan, fick stämpel i form av en skurhink.

Lite roligt när man gåt ut för när man träffat någon en gång sen hälsar man på dom hela kvällen=)

Träffade några killar innan vi gick on på Cardan, sen halv 4 kom dom förbi då va dom på Harrys och pratade vi lite till .image447

Och som vanligt så va vi med på lite foto, (det har jag lyckats med varje gång de senaste två åren) det blev Piccaboo och Milo (gamla gopzzip)

Det ena va tidigt då ser man hyfsad ut det andra tja hmm.

Kom i säng halv fem, gick upp halv tolv.

Va kul att gå ut,nästa party blir väll Jonas 30 års fest så pausar till dessa nu=)

Hade bestämmt mig för kebab, Jonas ville laga Thai soppan jag hittat recept på, så ut och gå mina steg och soppa och soffan och film blev det.

Kikade Bachelor Party 2: The Last Temptation (2008) den va kul tyckte jag.

Sen fick jag gå mina sista 800 inomhus och mina 100- sitt ups


Måndag

Trött, trött, trött

Hampus skulle på läger m nya skolan så vi tog det lugnt hemma då även Jasmine hade sovmorgon.

Kom till jobb halv 9, och nu e han lämnad och jag ska jobba.

I kväll blir det Ki -box.



Sparade ett av Jonas mess för första gången faktiskt...

Va gulligt  (det brukar dom vara men)


image448

Kommentarer
Postat av: Anna

Tank U To!
Det var mkt nice...å jag som tänkte vi skulle ut om 2 veckor igen haha...lr nee..jag mår illa som en gris..klarar inte av sådant här haha så nu får vi nog vila upp oss lite =)
Meen jag trodde att drinken skulle bli godare med lite olika flavours i!!
Då kan han sjunga som emd sjunger:
Jenny let me love you...å byta ut de mot sofie :p
Tank u för sakerna med =)

2008-04-14 @ 11:46:10
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: Anna

Å du...bra film ni såg va...

2008-04-14 @ 11:46:48
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: Sofie

S** kom på de med filmen innan jag läste din kommentar=) men nu finns den

2008-04-14 @ 13:21:22
URL: http://bubbels.blogg.se/

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0