Over Her Dead Body

 

image487Då va denna helgen avverkad, blir en kort vecka jobbar bara tre dagar=)
Fredag blev det Maxi och lite mat, skulle gått på bio men den börja nio och då e man skittrött efter och bara sova inget mys=)
Så vi åkte till Väla tyckte jag kunde lika bra gå mina 10.000 steg där.
Tur va det för det började regna. Det blev lite smink till mig och kläder till J och H.
Sen åt vi när vi kom hem och tittade på
Over Her Dead Body med Eva Longoria från Desperat, den va faktiskt kul.







Lördag

På lördagen promenerade vi ner till Waysn för en frukost med syster yster.
Sen åkte vi till Höganäs marknad, köpte Crocs tofflor till Ina med Hello Kitty Jibbitzer på. Själv köpte jag två par strumpor och lite Rox karameller till mig och mamma.image488
Det va så fint väder så jag och J åkte med syster till stan där hon släppte oss, sen gick vi där lite och gick hem.
Vi satte oss på en servering på Söder (lilla Bagdad) och åt kina mat, pang sa det och så kom det en ölburk med öl och landade sidan om mig flygande från en av A-lagarna som satt en bit därifrån, sen höll det bli bråk och vi gick hemåt.
Sen kom syster igen och hämtade oss kl 19 då vi skulle på Vernissage hos en av Jonas vänner på Mollbergs.
Hm inte riktigt min sak el min sorts av bilder, tyckte dom va *dystra*.
Sen tog vi *bossen* hem delade en pizza och kikade LEO (som jonas ville se) men ingen sofie film va en drama.

image486SÖNDAG
Vi gick ut till Råå och hem, sen fixade vi i trädgården, blev jättefint, e lite kvar men skönt nu när man kan börja vara ute.
Spelade
nya Buzz, och kikade lite på Hipp Hipp









Kommentarer
Postat av: Nelli

var leofilmen bra i övrigt?: )

2008-04-28 @ 15:38:11
URL: http://ennellimedi.blogspot.com
Postat av: mamma

Tack för dom goda karamellerna.

2008-04-29 @ 14:05:12

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0