Nya Benny & Jerry glassen

image442Har nu hamnat i min frys och väntar på att det ska bli Lördag

Baked Alaska

Vaniljglass med flödande virvlar av marshmallows och smaskiga isbjörnar av vit choklad.

Jag som älskar vit choklad..

Nyckelrings förlovade mig igår , kunde inte låta bli att köpa den söta Miranda nyckelringen på Galerixan, va två Miranda som dricker läsk m sugrör ur samma glas, så står det Me To You, och Friends på burken, min halva burk kan man pussla ihop m Jonas=)

image443

Igår va det Ki-Box m snygge Marcus *S*, hans pass e roligast i al fall. När jag kom hem så gjorde ja ansiktsmask, hår inpackning och fotbad. Läste lite somna 23, vaknade 6,22! Kunde inte somna om, städade 7-8 så nu har jag städat klart.

Ska på Maxi sen som vanligt och sen ska vi gå lite innan det blir soffan och en film

Varför??
Får inte jag komma till D när han ska ha gäster men lillasyster får komma dit?
Det va kvällens stora fråga som jag försökte förklara trots att jag ej tycker så.
Fick förklara att lillasyster är D är lillasysters *riktiga* pappa.
Själv har jag ju hört D säga många gånger att jag älskar kidzen som mina egna.
Men sen när man lämnar en familj och har *fått* ett biologiskt så är det inte så tyvärr.
Blod är tjockare än vatten, trist men...
Det sårar mig att se mina barn ledsna
Tycker jag e ganska noga med att inte involvera folk i barnens liv som kommer forsvinna då jag vet hur ledsna dom blir.
Och tydligen så *passar* dom inte när man ska till folk eller ska ha gäster.

Varför.. det undrar jag med, dom är ju syskon och du älskar dom så

Dina ord för bara 14 dagar sen

Jag är/har ju varit mer pappa åt dom än deras biologiska pappa..

Sant men du behandlar dom lika dant.

Dom får komma när det passar dig.
Än så länge är dom för små för att förstå, och jag låter dom åka dit dom trivs för dom skq må bra, men det kommer en dag när även dom föärstår.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Den är verkligen skitgod, älskar också vitchoklad :)

2008-04-11 @ 11:13:22
URL: http://heybaberiba.blogg.se
Postat av: Jonas

Mmmmm ser fram emot o smaka... ;)
såååå glad för min nyckelring....

tramsigt av han... é väl olämpligt besök..*S*
inte första gången... tyvärr.

PUSS

2008-04-11 @ 13:11:18
URL: http://absoluthbg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och säkert inte sista
D är väl inget att hänga i granen

2008-04-11 @ 14:55:55

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0