Kortisol test

image460I dag gick jag till sjukhuset och hem när jag skulle kortisol testas (9.000steg)
Fick ett dropp för att jag ej skulle få biverkningar, sen tog dom ett test, sen skulle jag vända mig hon skulle sätta en spruta under höftkammen, stack och jo det kändes, sen när hon va klar sa hon, jag ville inte visa dig denna stora hästnålen innan!
Sen ett prov 30 min efter och ett 60min efter.
Tydligen ska man ha minst 400 och jag hade 285.
Nu blir det ju strejk på måndag kl 12 så det kunde ta tid med svaret.
Jonas va ju med som underhållning, så fråga hon om längd... och vikt............ hmmmmmmmmmmm
Gick sedan hem, in om hälsokosten behövde något för mitt hår vill det ska växa mer få mer liv.
Nu när jag varit så trött märks det på håret..
Fick två burkar tabletter för 400gahhhh
Sen in om Åhlens och köpte lite trosor har hittat några jag tyckte om där.
Tror ni inte dom ställde in KI-box idag med!!!
Jla skit.
Se om vi hittar annat.

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0