Kan någon kidnappa mig

image479

och ersätta min ekonomiskt för en dags jobb=)
E ju bara så fint väder idag, vill ta en filt hitta ett vindstilla ställe på gröninge och lägga mig med en tidning.
Suck.
I går efter karaten blev det hem storstäda nedervåningen två timmar , som tur va Tina lite sen så jag han klart.
Jag satte in lite foto sen kikade vi på Greys.
I dag hoppade jag i myskläderna kl 7 och började städa uppe, tänkte jag skulle ta Ina ledigt till 9 så han jag lite.
Pang så stod det en vvs kille på 18år uppe och bara hej jag ska byta rör!
Hm fick iväg två barn tillslut, ringde Inas fsk men nä jag hade ju utvecklingssamtal kl 8!
Upp ta på mig sminka mig med han i badrummet, kom Hampus taxi 7.45?= NEJ
8,05 kom den och jag körde m Ina, sen hem igen frukost och städa till 10.
Nu sitter jag här på jobb med strålande fint vårväder utanför. Snyft
Mitt paket från Bluebox har redan kommit men finns på stora posten så får hämte det efter jobb.

Kommentarer
Postat av: Anna

Mer än du som jobbar å vill ut....8!timmar jobbar jag å man får sitta här å titta ut..hungrig så magen kurrar, snart mat, men så ont i halsen =(

2008-04-24 @ 12:01:43
URL: http://www.stargirl.webblogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0