I dag fyller jag år!!

Och blir 25igen =)image461
Nej men 32.. suck

Dagen blir inte som jag tänkt mig ...
Två jag trodde jag kunde lita på, har det visat sig att jag inte alls kunde lita på.
Har funderat innan på att kanske göra ett val, hoppa på ett tåg..
Som en annan blogg tjej skrev i sin blogg, man kan alltid åka tillbaka om det visar sig vara fel.
Men vem vill åka tåg med folk som går bakom ryggen.

Skriver mer sen, ska ta dagen som den kommer, åka fixa lite saker, handla, ut till familia mm
Va på jobb redan halv så jag startade lite saker.

Tack ni som pratade med mig igår och stöttade, tack till dig som ringde mig efter 12 i natt, trots jag ej svarade tack för att du bryr dig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Stort Grattis!!
Hipp hipp hurraaa!
Det e alltid trevligt när man får veta att folk inte är de som man trodde de var, men då är det bara att lägga dom bakom sej...
Glöm inte att det är viktigt att prata, saker å ting är inte alltid som de verkar vara..viktigt att veta vem man kan lita på...
Ha en toppen dag!

2008-04-18 @ 08:38:54
URL: http://www.stargirl.webblogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0