I dag e ja glad

image474Vaknade halvseg, men ställde mig på vågen (fuskade =)  vägde ju mig som vanligt i lördags men då stod den på samma som förra lördagen. All motivation rann av mig.  Kränger ju hela lördagen och då brukar det dröja till onsdagen till jag e tillbaka på normalvikt.
Men som sagt fuska och vägde mig idag o blev jätteglad=)
Så återkommer på lördag när jag ska väga mig.
Det e jättefint väder idag igen då blir man så glad.
Kört Hampus till skolan, skoltaxi börjar i morgon, men det sa dom förra veckan med.
Ska försöka boka en plats till skivstång i kväll, kunde ju ej träna Ki box igår då det va föräldramöta.
Sist jag körde att skivstångspass så hade jag såååååååååån träningsvärk i rumpan! Två dagar efter , så bra att variera.
Nu ska ja jobba


Kommentarer
Postat av: Jonas

va härligt hjärtat att de går åt rätt håll =) same same för mig. når vi våra mål till Beach 2008 *S*
japp.. riktigt gött väder, får upp humöret.
hoppas vi hittar en plats till ti ikväll... annars får vi boxas hemma =)

Nu får vi jobba båda...
PUSS PUSS

2008-04-22 @ 10:58:01
URL: http://absoluthbg.blogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0