Fredag- Äntligen

image429I går va de dax för Ki- Box, va starkare än Jonas i al fall i benen, trots han gjorde sparkar med foten så flyttade jag ej mig=)
Skulle slå med armbågen för man va sååå stark i axeln, men jag kunde ej för jag har ingen kraft i armarna så då spelar det ju ingen roll hur stark jag e i axeln,. Hade blåmärke i dag på armen..
..
Följde med Jonas på hans morgon promenad idag, funderar på att ta fram min stegräknare igen så jag i alla fall kommer upp i 10.000 om dagen, så kan jag nå mitt mål på kanske 15 veckor, typ siste juni...
Jobbar till två idag sen hem och städa och Maxi.
Ikväll blir det dom goda räkorna i burken från maxi och sallad och en film

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0