1900 fattigare

image428Va hos tandläkaren i dag och lagade tanden som dom bara hade lagat provisoriskt, dom gjorde en undersäkning med som tog 4 min! 1900kr blev det *suck*
Bad dom polera tänderna då jag hade tänkt köpa en ny spruta blekgel nästa månad inför sommare=)
Så nu glänser dom så fint, hon frågade om jag blekte dom då dom va vita=)
Va och fixade present till syster med, hoppas hon blir glad.
Jonas va med för han skulle med handla till syster, drog sitt kort och så fick jag knappa in min parkering på det, det va lite gulligt faktiskt=)
Nu ska ja jobba två timmar sen e det BUP sen hem mat och Ki- Box i kväll sen gonatt=)


Hade västa mardrömmen i natt drömmde att min mormor hade passat inna och klippt av henne allt håret, jag va upprörd halva natten. E så rädd om mina flickors hår endån har Jasmine klippt av sitt när hon va 4, Iza klippt sitt och inas när hon va 6, och sig själv 2 ggr...

Skithungrig, e ju lunch 12, men skulle inte äta på en timme och gå e kl halv 2... får nog anorexia då:P

Fuskväger mig varje dag fast jag inte ska , hoppas en dag det står  typ- 10 =) suck, måste ta lite nya bilder men nu e jag ju tjocke så det går ju inte *S* Torsdag idag = snart fredag = LÖRDAG = väga och äta hela dagen...

Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0