17,7 blev 15,5

Oj va jag e dålig på att blogga=)image423

Torsdags

Va o tränade KI-Box med Daniel, och jag har tränat på f&s i 17år från och till och aldrig förstått folk som tycker träning e roligt. Men detta va skitkul, de 90 min bara sprang iväg.

Det gjorde ju inget tränare va snygg .P vi avslutade passet med masage, pinsamt att gå dit utan partner och stå o sparka på en man inte känner och sedan masera efter 90 svettiga minuter.

Fredagen

Va faktiskt nyttig hela fredagen , trots Daniel ej kunde låta bli att fråga om frukost. Efter jobb så åkte jag till maxi m Jonas . Hem till han och gjorde sallad och färska räkor .

Sen gick vi från han in till söder och SF Bio och kikade 27Dresses, den va rolig! Och promenera hem igen till han.

Lördagen

Sov skitdåligt tyvärr Jonas snarka , grannen hade fest, och efter 6 timmars sömn ligger Jonas och smeker mig på benet (i sömnen säger han)

Och om jag inte får mina 8-9 timmar får jag ont i huvudet och blir irriterad.

Men men, vi gick in till stan och för frukost på Waynes, Åt ost/skink fralla och Cappucino m vit choklad och en Brownie m vaniljvisp. Birthe Nicolas o Emilia joinade oss.

 Efter en timme där och proppmätt så åkte vi alla till Danmark. Blev inte så mycket shoppade, köpte 4 Marimekko glas jag ska ha som tandborstmuggar. Sen Rea dom manchesterbyxor på hm blev tre par m hjärtan. En paket m 3 Toffife för att dom va billiga m påskmotiv=)

Sen slutade väll inte denna lördagen heller som jag hoppats, Jonas skulle p fest hos en tjej som fyllde 20.

 Hm ja jag behöver väll inte skriva mer.. Han hade sagt jag har aldrig firat henne innan men,, åker dit äter umgås kommer till din 22-23.

Helt ok tänkte jag kunde man kikat film..

Men sen helt plötsligt skulle han åka dit med någon = dricka, o tja.. han va väll inte hos mig 22, 23... kom inte över huvud taget..

SÖNDAG image422

Tog tag och letade efter den hemska ruttna frukt lukten vi haft, torka hela soffan och damsög den, Jonas kom och skulle förklara sig, han pratade en timme kändes ganska ok, sen satte han sig på sängen och jag såg att någon ritat med märkpenna i hela huvudet.., då bara gahhhhhhhhh

Sen kom barnen och Birthe och hennes kidz och dom lekte till halv 8. Då kom min älskade syster yster med mat från Big Buddha. Det va gott men jättestarkt. Satt och o pratade några timmar.

Måndag

Ställde mig på vågen igen, varför gör jag det? Vet ju att jag går upp under helgen men men, jobbade på sen va det Karate och jag var och solade, sen fick jag med Jonas på Ki- Box, det va någon (Aladin) från Malmö som hade passet, tuffare än Marcus men inte lika kul.'

Hem duscha slängde mig i soffan tänkte CSI, men nä hockey!!! Så blev ingen tv, somna som en stock.

Måndag

NU hittade vi vad det var som luktade, Jasmine hade rutten frukt i väskan!!

Den är kastad och hon ska tvätta den.I dag skulle Iza ha *kalas* på skolan han ej köpa glass igår så bara iväg med alla barnen till Willys kl halv 8

Fick ju en bucket liljor av Jonas i och sen kom Daniel med en bucket Garbera, min favvo blomma, som även e min systers favvo, och när Birthe såg dom sa hon det e ju mina favvo blommor=)


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0