17,5 - 15,5 - 14,5

Fredagimage430
I kilo försvann denna veckan=)
Tja det va denna veckan.
Känner mig som ett barn längtar till Lördagen då jag kan kränga en hel dag.
I fredags va ja hemma och städade bilen invändigt på em och sedan blev det Maxi som vanligt.
Köpte goda räkorna och så en sallad. Kikade världens B- film. Jag hade så ont av min urinvägsinfektion och ville bara lägga mig sova bort den.

Lördag
Men den va borta, el symtomen på lördagen då jag körde Jasmine och två kompisar till Karlslundsbadet i Landskrona.
Sen åkte jag Jonas och kidzen till Väla. Jag köpte ett par Timerland vårskor till Iza och Timberland sandaler till Hampus. Hampe fick även en jättefin blå Adidas huvtröja och ett par Puma shorts. Iza och Jasmine fick vars en lila vårjacka och en topp från HM.
Ford var där ute och barnen körde minibilar och fick chips, och ritade tryckningar och fick en klubba.
Jonas hittade två par Jeans = fin rumpa i dom  :P
Sen hem och fixa till oss då vi skulle på kalas hos syster yster .
Skönt att bara komma bort o sätta sig.
Barnen plockade alla blommorna på gården och gav till Anna=)
Åkte hem vid halv sex, sen lämnade jag Jonas hos T för dom skulle ha klassfest.image433
Kändes konstigt då det faktiskt kännts bra nu när jag mår bättre och saker o ting ändrats.
Hämtade syster, blev Zoo mat candy och singstar.

Söndag
Skulle ju fixa lite idag, men blev inte mycket av det.
Jag och Jonas gick ut till Råå och hem med Ina när hon sov. Hampus va hos en vän och Iza med, Jasmine bakade muffins med en kompis hemma.
Sen blev det en liten snabbis till Maxi hade glömt köpa penséer och min fotkräm.
Vi köpte lite räkor *igen*
Blev soppa och räkor.
Sen skulle jag bränna en film när Jonas va hos Thomas, och den låg på hans dator, han har ej samma program image432som jag och förklarade lite luddigt så jag brände Dimman (The Mist) med Steven King!
Hm va massa Bläckfiskar, gräshoppor och flygande dinosaurier och köttätande jättespindlar som fanns i dimman och dödade folk... Behöver jag säga mer
Men den va 100ggr bättre än filmen i fredags
gjorde 100 sitt upps och somnade bums.


Måndag
Om jag bara kunde skita i saker, jag tar åt mig när kunder blir arga, orkar inte med sånt och skäller tillbaka.
Och tja tre incidenter redan idag, mår skit av det, annars verkade det blir en bra dag trötts jag e svintrött o glömt mina tuggummin hemma...
Tog min stegräknare i dag. Ska börja med mina 10.000 om dagen igen
Har lite mål att se fram emot nu och lite saker som ska hända.
Uppbokat hela April och två helger i Maj.
Hoppas på 1,5 kilo denna veckan om jag går oxå.
I kväll e det sola och sedan Ki-Box.
I morgon kvart över sju kommer snickarna och ska fixa badrummet ska blir skönt slippa ha öppet där, men trist att betala=)


Kommentarer
Postat av: nettan

Fin rumpa har han alltid haft ;)
Kram nettan

2008-04-07 @ 16:50:09

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0