12.200

image453Jobba, soppa, sen va jag och T ute och gick Rååoch tillbaka, kollade upp det nu och det är 7km!
Så 12.200 steg slutade mätaren på igår. Slängde mig på soffan kikade grannfejden som denna vecka var från Helsingborg. Har festat med den ena som va med när jag va yngre och då togs det droger. Tyckte inte det såg mycket bättre ut nu.
Sen blev det Desperat som jag längtat, och det va jippie.
Fick dock lite ångest fick värst matfrossan, halv honungsmelon , en hel påse Anton Bergs äpple m kanel och yogi på och sen en halv paket bokstavskex. Dom innehåller ju bara 5kcal per kex... men en halv paket va visst 350!
Men som jag gissade så va vågen tillbaka på lördagens vikt i dag.
Jag var och hämtade mitt kaffe idag så får väll börja testa det och berätta hur det va.
Nu e det lite jobb sen ska ja hämta Hampus från lägret och köra han till fritis vid middagstid.
Sen blir det karate då ska jag o T ut och gå en runda under tiden. Sen halv 8 i kväll kommer T och N och ska pyssla lite och prata skit.


Kommentarer
Postat av: c

Men du kan juinmte väga dig precis efter en matfrossa. Då e de väl klart att du väger mer.
Blandningen av mat lät int eså god heller :S Käka frukt istället vett ja.

2008-04-16 @ 08:40:43
URL: http://caroliiinen.blogspot.com
Postat av: nettan

de skall bli kul ikväll och en massa skitprat lär de bli och kul som vanligt..Saknat de

2008-04-16 @ 08:56:32
Postat av: Anna

Haha, fan du var ju värre än mej, jag höll mej te lite fanta free och några bitar naturgodis...de anton bergh är goda, har de hemma men vi har räknat ut pointsen på jobb å aja baja, not good at all!
Men aja så blir det ibland, e kexen goda?
Måste köpa dom så jag kan skriva lite haha
Du...glöm nu inte räven...rävar kan vara söta men de är luriga!

2008-04-16 @ 09:27:25
URL: http://www.stargirl.webblogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0