Party...

image6 

I går lagade jag o Jonas någon Thai shohejsan middag så kom syster yster o åt. Det blev faktiskt jättegott.
Sen sjöng vi sing star *ovanligt*. Min favvo hobby. Sov skitdåligt i natt, sover ej alls bra sen detta hände, om ja bara kunde förstå men det kommer jag aldrig att göra.
I em. ska ja hem o fika m Anton, en gammal klasskompis från grundskolan som jag stötte på i somras igen. Han får lyssna på mitt *tradande* nästa varje dag. Tack i all fall att du lyssnar=)
Sen ska jag och syster yster åta nått gott och ha lite förfest här innan vi går ut.. till Cardan blir det väll.

Kramiz
Ska bli skitkul...
Syster har köp Twister till mig min favvo dricka , dom ska vara i frysen =mumms ,där e en litebit kvar i flaskan där fyller man upp med sprit så blir dom lagom starka=)
Blir nog lite Absolut Päron med+Sprite+ en krossad piggelinglass=)
image25

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni får skoj det är ni värda båda 2
;)

2007-09-29 @ 19:40:11

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0