Veckans tjejsnack - Relationer

  • Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?
  • Birthe, hon vet allt om mig och lite till.


  •  Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte?
  • Ja det vågar jag självklart betyder vissa mer än andra och olika vänner kanske man pratar om olika saker om.


  • Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?
  • En gång, detta var nyligen, min bästa killkopmpis och pappan till ett av mina barn, gick bakom ryggen på mig och tog min dröm i från mig för att hämnas att jag ej älskade honom som partner mer. Tydligen räckte det inte att jag älskade honom som vän och ville dela resten av mitt liv med honom dock ej under samma tak. Det känns fortfarande och kommer alltid att göra.


  • Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?
  • Ja det gör jag det finns vänner i vått o torrt, det finns vänner och det finns bekanta.


  • Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?
  • Jag e ganska påhittig,rolig enl mina vänner. Min dåliga egenskaper e nog att jag tycker om att bestämma:P Pratar lite förmycket

    image50
    image25


    Kommentarer

    Skriv nått skoj:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0