TT= Trista tisdagen

Blev hyfsat klar på jobb.image70
Fick målat en halv blomma till i trappan, en halv kvar sen är ena väggen klar och jag ska sätta upp tavlan där.
Sen är det bara andra kvar suck....
Brände lite nya filmer till barnen, och laddade några nya till mig. Dom hade även släpp Prison Break äntligen!
Gick ut och solade på kvällen, tycker inte om att gå ut o gå när det är så mörkt.
Sen va det ju DH.
Sen somnade jag bums.
Räknade ihop förra veckans steg 84631steg blev det!!
I dag ska jag lämna in min mobil , då får jag väll låna någon B-telefon.

image25

Kommentarer
Postat av: nettan

Det var en hel del steg Undra hur många steg jag går i jobbet man har dock 20 vårdtagare om dagen man går till och springer i deras trappor ibland 8 våningar upp om hissen är sönder och jag har dock hela ättekulla då enda bort vid ekoh,villorna och alla hyreshus..På en vecka blir det nog en hel del....:)måste testa

2007-10-24 @ 14:13:52
Postat av: Anna

Då skulle du kanske gå med mig ngn gång..
Gick en halvtimme nu efter jobb i lagom svettig runda..börja på 5000 steg å sluta på 9000 på en halvtimme!! Å då kunde jag gått fortfare..men visst tro du vad du vill..du får gärna gå med en halvtimme en dag så får du ju själv upp till bevis..du kan väl iaf inte sitta å säga att jag inte går det när min står på det!
Så löjligt så!

2007-10-24 @ 17:15:17
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: Anna

12 min 1597steg = 36min är 4791steg= 209 steg fattas ifrån 5000. Så varför i hela fridens namn kan man inte gå liite fortfare å korta ner 6 min..
Men nästa vecka! Då tar vi en halvtimme ihop å ser vad vi landar på..

2007-10-24 @ 20:55:50
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: nettan och janne

Jag och Janne undrar då hur många steg en dvärg tar på 1/2 timme för dom tar många korta steg.Dom måste ju få fler steg en en lång person som tar stora steg.Tycker jag verkar intressant.

2007-10-25 @ 10:56:22
Postat av: Sofie

Det enda jag säger är att man inte kan gå 10000 steg på en timme.
Som sagt 8000 går jag med på..
O en dvärg tja han klarar nog alla sina 10 på 30 =)

2007-10-25 @ 12:03:42
Postat av: nettan

Så om jag går ca 3-4 timmar om dagen i bara jobbet
då måste jag komma upp i en massa steg fy vad duktig jag är... där skulle ni varit med.Det rör sig nog om en hel del steg för jag går verkligen snabbt ;)

2007-10-27 @ 14:59:51

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0