Så va det dagen före Fredag ;P

image71Lämnade Hampus på Karaten kl 5
Körde ut med min jävla skit mobil i går, och dom hade fått in tre st bara denna veckan!
Att dom inte drar in alla dom gamla.
Jag fick världens B telefon, trasig o sliten.
Plockat fram min gamla men den har jag ju sålt på Tradera och den går ut på söndag,
Har jag tur så tar det max 14 dagar. och jag kanske kan ha denna gamla en vecka i al fall.








Sen var jag en runda inne på IKEA och köpte lite ljus och ljus sand.
Blev en jättesöt grytvante ( Venny) som påminner om pepparkaka =)
image75
Va tillbaka på Karten 17,50 hade ju massa steg kvar att gå.
Snabb runda runt Olympia på 15 min.
Sen fortsatte jag att gå 20 min när jag kommit hem.
Sen natta jag kidzen.
Skulle kika Prison Break som ja laddat ner , men gahhh någon jla kod för att Zippa upp det.
Bara att ladda om det.
Men oj vad det slutade spännande.
Sen va det sängen.
Vaknade i morse 7,50!!
Hade glömt att ändra datumen i den nya mobilen!
Ställde bara larmet.
Upp fixa tre barn, 5 i var först på väg till bussen, 8 var andra på väg till skolan och 10 över 8 satt jag o Ina i bilden till förskolan.
Snacka om effektiv.
Som tur va hade Jasmine sovmorgon och kunde hjälpa till.
Ang min och min systers diskussion ang. steg, så japp 1600 steg kan man gå på 12 min.
Tog tiden igår och gick 1589 steg på 12 min.
Som hon skrev igår 4000steg på 30 min , tja det blir med 8000 på en timme.
Så vi stoppar nog den diskussionen där tror jag.
Saken var ej 8000 utan att man kunde 10000 på en timme utan att springa.
Men nu va det paus och stopp där i all fall.
Har köpt en jättefin svart glittrig stjärna som jag ska ha i fönstret uppe el nere el i köket, har ej bestämmt mig än =)image72
Har även sett jättefina änglaspel, sånna man hade när man var liten, fast dessa är för värmeljus.
På Inreda, vet inte vilken jag ska köpa vilket tycker ni?
Stjärnor el änglar...Änglar?
image73

I dag kommer Birthe o barnen, ska bli kul.
Nu ska jag jobba igen, nu e luchen slut=)
Bild på min B mobil kommer
image74


Kommentarer
Postat av: Anna

Tja säg du vad du vill så säger jag vad jag vill..jag sa du kunde följa med..Ingen som sagt 10000 på en timme..kan nog inte hålla den takten i en timme..

2007-10-25 @ 14:29:56
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: nettan

Jag tycker den med stjärnor är Fin ;)

2007-10-25 @ 15:13:37

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0