Postens Gummiband = Julafton

Det kom in världens pundare i butiken, direkt när han kom in sa han
- Jag ska inte handla men har du en tändsticka.
- Nej det har ja inte.
- Du har inte ett vanligt gummiband?
Jag tog up ett vanligt postgummiband och det kom upp 2 st.
- Han bara wow får jag båda.
- Självklart.
Han bara, jag har inte råd att köpa ett hårband jag ska sätta upp håret..
Han blev jätteglad , o jag kände mig som jag gjort världens gärning..
Va en runda på  Maxi sen skulle J komma och laga mat och kika film.. men det blev köpemat.. det e ja så trött på *snyft* och testade två filmer o båda va kass..så vi la oss i stället=)
Men vaknade utsövd i dag i all fall.
Såg i förrgår på Swedbank att man kunde få designa sitt eget visakort gratis för dom fyllde 1 år.
Detta har jag viljat göra länge.
Så såhär kommer det att se ut.


image44
image25

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk att så lite kan göra en annan människa så glad.otroligt!!

2007-10-13 @ 14:53:12

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0