Poppcorn & Vaniljvisp =)

Japp igår v det dags för favvo programmet desperate Housewifes.
Där hade jag passat in jag är nog en blandning av Lynette den förvirrade småbarnsmamman med många barn o 1000 bollar i luften o Gabrielle som lever för att shoppa älskar dyra saker, presenter och slår sönder väggarna med hammare för att hämnas och saker inte går som hon vill.
Har ett äventyr med en mycket yngre kille...
Men ja va 27 o han 17 det räknas väll inte:P
Va en liten kille på ca 8 år i gårdagens program som frågade sin mamma.
- Have u not ben sleeping good?
_Why?
- I herad Carlos (killen hon låg med) in the phone and he said she was bad in bed!
Då svarade hon lite snabbt bad in bed= dålig på att bädda sängen=)
Testa att ta quizet jag blev Gabrielle..oväntat=)
You could say  lifesjust about pretty dresses and expensive gifts to you, but youre looking for something more.
You´ll find it someday, as long as u can stay out of truble.
And away from hot young gardeners.
image23
och jag syndade med poppcorn och Vaniljvisp.
O ja det e jättegott, precis som chips& Dipp. Har du ej testat tycker jag att du ska göra det.
Hade varit p ett jobbigt möte med Rektorn+5 andra på min lille killes skola för att han ska få samma rättigheter som alla andra barn i Sverige.
Att man ska behöva kämpa 2 år för det.
Sen däckade jag i sängen kl 22...
image25
Kramizar
image25

Kommentarer
Postat av: Anna

Du la inte dit ngn länk så var kan man göra testet??

2007-10-03 @ 15:29:37
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: Sofie

Om du klickar på testet kommer du dit...

2007-10-03 @ 20:52:04
URL: http://bubbels.blogg.se
Postat av: nettan

popcorn och vaniljsås är jättegött ;)man tror inte det men jag åt det hos sofie nu ikväll.MUMS!!!!!

2007-10-04 @ 23:35:08

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0