Nya sovrummet...

Tänk va nya inredningsdetaljer kan göra..
Jag älskar inredning att saker o ting matchar..
Men när syster va här i fredags hade jag datorn i sovrummet och vi skulle tita på lite saker så sa hon, v tråkigt o fult du har det typ..
Och när jag tänkte efter så va det nog sant enda rummet jag ej lagt några extra pengar på. tapetserat och köp ny säng + sänglampor men de e nog allt.
Så i lördags middag begav sig jag o kidzen till Famillia i hyllinge. Där var ja inne på Dimoda, köpte en rumsavdelare som jag hängt p väggen + en slinga svarta/lila dekorationsfjärilar. Sen köpte jag tre nya krukor två små svarta till fönstret och en att ha på sängbordet i samma mönster som rumsavdelaren .Två st lila ljusarrangemang som matchade m  de svarta/lila fjärilarna . Sen hamnade jag på KID där köpte jag en svart genomskinlig gardin längd med mönster ett pärlomtag och en fin krok att fästa det med det blev även en lila duk till  stora krukan. Sen tog vi en vända till Hemtex med , där blev det en svart fleece filt med samma mönster som gardinen och en lila kudde.
På vägen hem passade vi på att ta Flowerteam och där köpte jag en orkidé` i mörklila och två tåliga växter som jag just nu inte kommer på namnet på=) och lite dekorationssaker till växterna.
Sen va det bums hem o allt ska upp samtidigt.. o se hur fint det blev.. synd ja inte tog en före bild..
image33
Kramizar
image25


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0