Måndag *igen*

I lördags hade jag tänkt att få lite gjort och jobba lite men glömt dosan p jobb och gled bara runt hemma. Va o fika hemma hos Anton ett tag på em sen hem o förfesta m syster. Tog lite nya bilder på mig. Hon hade köpt någon drinkmix som hade koncistensen som glidmedel! Skitväder och ösregnade men vid 24 va vi i stan.
Hade kul men jag som älskar 2 golvet på Cardan som e schlagergolv blev besviken, urkass Dj kunde ej mixa.
Mitt i Lenaph bröt han och då kom AC/DC med TNT som bröts i mitten och då kom en rnb låt... Alla slutade dansa  hmmm
Blev fotade av både Cardans hemsida och gozzip.nu på sista sidan va kl 4 så lite halv dassig då=)
image15
Men kvart i sex somnade jag ensam i min säng *skönt*.
Ställt kl på 13 för då skulle mamma lämna barnen och när kl ringde kändes det som ja nyss lagt mig.
Upp, duscha,dammsuga,moppa,plocka undan,fixa fakturor, slå in födelsedagspresenter,fixa Iza inför kalaset.
Men sen tycket kroppen det va bra och jag kräktes en runda...

Jag o Jasmine lämnade Iza på busfabriken sen åkte vi till Väla.

Köpte lite nytt smink och två nya tavlor och ramar till trappan som jag tänkt måla om nästa helg.

Sen kikade jag en film m J på kvällen. En verklighetsfilm m JL *bordertown*. Den va bra.

Han funderade varför vi tjejer kissar två, vad e det för konstigt med det vi pratar lite samtidigt.

Ni killar står 7st på rader med era kön rakt ut i luften och kissar och snackar!!!
image14
image25


Kommentarer
Postat av: Anna

Du ser inte så nykter ut på den ena bilden här nere :p
Äsch den bilden halv fyra blev inte så bra haha

2007-10-01 @ 13:24:29
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: Sofie

Ne den 1 bilden tog ja vid 8 den andra 23;)

2007-10-01 @ 20:58:42
URL: http://bubbels.blogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0