Idiotringare!

Låg o läste Fhm i går, där har dom Hissa/Dizza.
Där Dizzade dom Idiotringar och såna känner jag med och blir så irri
Dizza /Idiotringare
Om man inte svarat efter sju signaler är man förmodligen inte på plats. Att sedan ringa igen gränser till sinnessjukdom. Vad hände med prova senare?

Dom hade även gjort test av Tabletter för att förhindra en rejäl baksmälla.image80
Revigör 1stjärna av 6
Resorb 3 stjärnor av 6
Bakis 4 stjärnor av 6

Själv har jag testat det två första utan resultat.
Jag hörde att man ska bli illamående av den 1 tabletten revigör (består av en kur av  3 tabletter) så den hoppade jag över. Ingen sport om man inte kan dricka, klart man inte blir bakis då.
Men när tyckte inte dom funkade.
Testat Resorb 2 gången 1 gången kunde jag ej dricka det utan att det kom upp igen.
2 gången gick det men även då utan märkbart resultat.

Bakis ska i al fall kosta 49 kr, men smaken ska enl. FHMs testpanel smaka som - Eftersmaken av ett riktigt dåligt one night stand. Men resultatet ska vara en höjdare.

Andra tips finner ni på http://www.bakisguiden.se/image82

Själv har jag tagit mig en timmes sovmorgon med barnen hela sportlovet.
Vaknade innan klockan ringde idag och var utsövd- skönt.
Har dock ångest gått 800 steg i dag o det ösregnar ute.
Brukar gå när Hampus är på karate men det är ingen denna lov veckan.
Och jag ska på föräldramöte på Inas förskola.
Vågen e jag med arg på.
Ville ju gå ner 1,5 kilo i veckan.
Denna vecka blev det bara  typ halvt kilo. Snyft.
Totalt 2,8kilo i al fall på 14 dagar.
Kämpar vidare. (Slår på vågen)

Andra (viktiga) saker som det stod i FHM var b.l.a
Saker om sex

*En 16-årig rumänska skulle öva - på en tandborste och råkade svälja den. Först sa hon till läkaren att hon halkat i badrummet och då olyckligtvis råkat svälja den 17cm långa tandborsten. Sedan erkände hon att hon hade kollat på en p-film och ville testa tekniken.

*I Pennsylvania är det förbjudet att utföra oralsex om man har läppstift av en viss dålig kvallitet då det kan orska cancer i penis.


Ha det bäst
image25


Kommentarer
Postat av: en vän

Ja idiotringare vet jag oxå vad det är ja eller så vill man inte prata/svara just då när de e vissa personer ;)Och ibland hinner man inte lägga på så ringer dom mobilen eller sambon säger nä hon har inte mobilen med sig så ringer den ändå ;)

2007-11-05 @ 11:53:41

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0