Hur sexig kan man vara..

Kikade Prison Break igår... Det finns ingen sexigare än Michel Scofield.
Shit alltså. E verkligen kräsen när det gäller att säga att folk är sexiga och vet ingen kändis som är snygg el sexig.
Har bara träffat en kille irl som jag tyckte va skitsexig men... han gick ju inte att prata med ha roligt med..
O sexet njae..han fick vara ögongodis.
Så det går inte att bara att se bra ut...men måste kunna skratta i hop.. men det funkar heller inte med någon man bara har roligt med får då funkar inte det andra=)
Kräsen njae inte alls...
Michel Scofield är snygg, sexig blick (sexig hela han), lagom vältränad, tatuerad (trots att de ej fejk), rakad, sexig röst, charmig, smart o gullig.
Det enda som man ej ser något av i serien är om han är rolig annars va det nog allt man kan ha för att va en 10a hos mig.
Såhär skulle min 10a se ut (utan inbördes ordning)
1. Snygg
2: Sexig
3.Vältränad
4.Rakad (mörkt hår) gärna utan hår p rygg och bringa med :P
5.Tatuerad (helst Tribal)
6.Vita tänder :P
7.Ärlig
8.Rolig
9.Bruna ögon
10.Fina kläder gärna Peak, JL, We, Puma, Levis, Bondelid, CAT mm
11.Lukta gott

Sen + om han har fin bil och uppvaktar en med blommor o presenter=)
image26
När jag gör detta inlägg är det tills nästa släpps
4dagar 10 timmar 45min

Kramiz
image25


Kommentarer
Postat av: Sohlberg

hehe höga krav iallafall =)

2007-10-04 @ 09:16:07
URL: http://www.metrobloggen.se/rockinroll
Postat av: madde

oj=) vad bra att smaken är som baken!!! =)
jag gillar absolut inte triblas, han behöver inte va vältränad.. och vilket märke kläderna har skiter jag i. Är han snygg och sexig sitter i hans kroppsspråk och ögon ;)

2007-10-04 @ 09:21:07
URL: http://negerboll.blogg.se
Postat av: Syster

Å var ska du nu hitta denna???
Om det är så fixerade vid sej själva är de oftast gay :p haha nee men någonstans finns han säkert!
Så du hittade avsnitten hihi

2007-10-04 @ 11:41:58
URL: http://www.stargirl.webblogg.se
Postat av: Janne

Jag är vältränad= tvättmaskin mage.Är rakad men har en ryamatta på både rygg och bröst.Och har en snygg bil en rostig volvo 740.Har fina kläder har CAT strumpor svarta.Har tattueringar ett självpoträtt på en lönnfet japansk munk.Har blåa ögon skelar me de ena..Men jag luktar gott köper parfym på ÖB

2007-10-05 @ 11:59:38

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0