Hur kan man tappa orken att andas....

E så trött på allt just nu...jag ska vara barnledig 2 helger i månaden, men e ja det nääääääääää.
2gånger har jag varit det sen juni månad! Och så dimper det ena messet efter det andra ner. Jag har inga pengar kan inte hämta barnen! Ska man inte tänka på det innan man flyttar! Hur kan man ens välja kärleken före sina egna barn. Och det e samma veckor hela året då kanske man kan spara o prioritera...
Man kanske ska stanna upp och inte flytta 7ggr på 4år , denna flytt kommer att bli nr 8! Stabil miljö knappast.
O nästa skåp.....jag tänkte jobba.. Jaha då får du ju fixa barnvakt som jag får göra alla andra 329dagar om året som dom bor hos mig. Kanske samma där......hur kan man flytta i från sitt eget barn!
 ALDRIG är det någon som tänker att jag kanske skulle behöva stanna upp o andas dessa 48 timmar som dom totalt har barnen 2 gånger i månaden.
Att jag kanske ska göra annat..
Men det är så lätt för den andra föräldern att ej ta sitt ansvar det är ju bara att låta bli att hämta dom.
ALDRIG ALDRIG kan jag planera något utan att ha en som backar upp mig när dom strular.
Skulle ALDRIG flytta från mina barn INGET och då menar jag INGET är värt att flytta för,,,, är det kärlek då får kärleken flytta på sig, då mina barn kommer först.
Om ja så skulle bo i en igloo på nordpolen och äta fiskögon...
Är det jobb ja då får ja ta ett mindre välbetalt och istället kunna se mina barn växa upp.
Ni skulle kanske tänkt på detta innan......
image20
Kramizar
image25


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0