gääääsp

image32
Ännu en morgon där jag bara skulle viljat somna om... Tom Hampus vägrade gå upp... man skulle ha en dimmer som startade ljuset en timme innan o bara blev starkare o starkare ..
I går hade jag *sykväll* vi kallar det så träffas och pratar skit alla gör vad dom vill.
Jag började brodera på en Nalle Puh när Iza föddes och det är 6år sen o nä den e långt ifrån klar=)

Nu håller jag på att sätta in foto i album, något som e skitråkigt att göra annars.

Igår gjorde jag inget alls satt bara o pratat o prata e så mycket som händer så jag måste ventilera mig.
 Nettan, Tina o Lotta kom, vi har alltid knytis.
Tänkte att nu ska jag bjuda på Popcorn o vaniljvisp som alla gnäller om ....o alla satt o tittade o bara blääääää
Men sen började en efter en att smaka sen slogs vi med skedarna om det sista...
Så alla ni som ej testat gör det!

image25
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var skitgött måste ha lite ikväll till tv:n
men mina barn lär inte äta det ;)Tack för en trevlig kväll tjejer och tack sofie för att du vill ha oss där på torsdagar

2007-10-05 @ 10:37:48

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0