Dizzad för en tur till soptippen...


image32
Mycket konstigt har jag hört men igår tog nog priset...
Hade bestämt m någon att vi skulle ses p lördag äta gott kika film..
Då kommer någon 21/2 timme sent sen kläcker ur sig jag va egentligen  bortbjuden i kväll...
(Jamen gå då tänkte jag)
Och sen jag måste upp tidigt i morgon 
(Lördag är min enda lediga dag på hela veckan..e även upp längre då o sover längre o äter mysig frukost söndag morgon)
Jag ska va på soptippen och tömma lite skit kl 10!!!
Åk hem o sov hemma då.....o tack för att du kunde klämma in mig ett par timmar p kvällen... *suck*
Kunde gått redan där för då fanns det inget mys kvar och jag va  bara irri....
Dizzad för en tur till soptippen...


Left alone fore some trash...


Kramizar


image25

Kommentarer
Postat av: en vän som håller dig kär

Typiskt killar som bara tänker på sig själv och har alltid en massa ursäkter
men man kommer alltid på dom med deras små/stora lögner och dom tror man kan leka hur som helst.
Stå på dig sofie han vet ju var tippen finns det är där han passar just nu tycker jag hahahaha du vet var jag finns och du jag älskar dig skit mycket du och jag för alltid vännen ;)du vet vem

2007-10-07 @ 16:54:19

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0