Det var en gång för många, många tusen år sen en förfärligt gammal trollpacka

Pomperipossa,,,,,
I går blev jag kallad Pomperipossa =gammal trollpacka, häxa med lång näsa.
Detta för att jag hade en liten finne (som jag visst är ensam om i Sverige) på hakan och denna måste ja ju *pilla* på så det blev en ruva...
Och tja då heter jag visst Pomperipossa!!!
Romantiskt och jättegulligt.

Daniel kallade mig för amöba = Amöba är ett encelligt djur som tillhör urdjuren.

Rickard sa att jag såg ut som en Michelin gubbe!!!
Detta var för att jag satt som en sådan inget annat ( sa han)

Det är väl underbart när man får komplimanger!

Visst e jag lik dessa personer...
image67

image25


Kommentarer
Postat av: Rose-Marie

Ja man ser viss likhet

2007-10-22 @ 13:44:04
Postat av: nettan

michelin-gubbe såg du ut som när du väntade Iza så jag håller nog med Rikard mest men annars ser jag ingen likhet;)

2007-10-22 @ 16:24:37

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0