Can u handle me the way im are? /Candydag!


image78Så va det till att ställa klockan på Lördag morgon.
Syster yster skulle flytta .
Så kl 8 var vi uppe och åt frukost sen bar det iväg.
Vi (dom) va ganska snabba vid 12 satt vi och fika och hade flyttat klart=)
Soffan var för stor och kom in genom fönstret :P
Jag o Jonas stannade kvar.
Det var kliniskt rent.. nästan i al fall i systers förra lägenhet men dom som flyttade in klagade och skällde på syster yster!
Då blev vi i den nya lägenheter lite irri, och flyttade ut deras saker som dom ej tagit med sig och satte i trappan och stängde dörren!
Martin o Jonas monterade möbler , jag o Anna diskade , torkade, diskade , torkade, diskade , torkade ,diskade , torkade, diskade , torkade, diskade , torkade, diskade , torkade, diskade , torkade, diskade , torkade, diskade , torkade, diskade , torkade,...............
Jag torkade en stor slaktar kniv och frågade syster  vad hon hade den kniven till, när hon ska vända sig om så står jag med kniven i luften och hon får den på armen, och vips så var där ett snitt som det rann blod i från....


Fick till lite *alvarligt* snack med  mellan maten o movin, försökte förklara att jag inte kunde umgås och vara med stig som sitter på bänken utanför systemet för att han e snäll.
Ledsen men så fungerar inte, må vara ytlig men det e mitt liv och lever bara en gång.
Utseendet e viktigt och kläderna lika så.
Jag lägger mycket av mina pengar på snygga kläder och att (se bra ut), solar en gång i veckan och tar mina 10.000 steg om dagen.
Och ska jag trivas med någon utanför hemmets fyra väggar o sängen *S* så ska det stämma där med.
Så e det bara.
Ja har varit i förhållande i 14år med en paus på endast 9 mån och tycker jag har rätt att vara kräsen *S*




image77
På kvällen körde vi hem och lagade mumsig pasta.
Sen kikade vi HÄRMED FÖRKLARAR JAG ER CHUCK&LARRY
och åt godis *igen* Vi hade bara delat på 1 kilo hos syster innan på dagen, och Ballerina kex, och SmartIs kakor och Kanelbullar...Men det var ju lördag o min candydag!!
Den va faktiskt rolig.
Vi kom ej i säng förens halv tre!!
image74


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0