Äntligen fredag....

Så va den här äntligen fredagen...
Daniel kom och hjälpte mig att installera alla program i min nya DELL INSPIRON 1520 BUBBELGUM dator!!
image66


Stort tack till dig..Och för den fina buketten med mina favorit blommor som jag fick i jättefina höstfärger.
image61
Efter han kört var jag barnledig denna helg.
Eftersom aP
Vi mumsade Kycklingfilé , potatisgratäng och tzatziki, och en Bacardi vattenmelon :P
Bjöd syster på en drink men jag tyckte den bara smakade Sprite... Det skulle vara Absolute Vanilj , Passoa Melon , sprite o lime..
Senare gick vi bort till Mezo och fikade. Där tog jag mig en After Eight kaffe och en dajmrulle.
Kaffet var jätte mummsig men dajm kakan,, den klöktes jag av typ nej ingen hit.
Senare på kvällen så va det bara vi blonda kvar=)
Alla svenska går väll ut och super, och folk från övriga länder där dom ej super o festar så går på caffe.
Det var jättemysigt där men vi blev ganska *uttittade*
Så vid 22 begav vi oss hem.
J hade messat att han inte känt för att dricka och hade ont i huvudet.
Han var hemma hos en till kompis.
Tänkte då kan han ju ta en taxi hem och sova hos mig sen när dom snackat klart.
Men nej.. då försvann huvudvärken och dom skulle kika kort! En fredag kväll .. Och sen hade dom ju faktiskt planerat frukost i hop i morgon...
Hmmm återigen dizzad ... För en frukost med en gammal killkompis som tom bor i samma stad.
Och sover hellre på hans soffa där man knappast känner sig hemma än i min säng..
Men hmm
Jajja
I morgon väntar vågen.....och jag ska äta hela dagen tills jag kräks..=)
Börja dagen med en Vaniljfläta jag köpt :P
image25


Kommentarer
Postat av: en vän som håller dig kär

jag hade dizzat honom ;)älskar dig.....

2007-10-21 @ 16:18:03

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0