Tydligen få man inte skriva

vad man vill
Det är ok att skriva om andra.
Men när man skriver om familjen nä det går inte.
Då ska man tydligen ljuga och säga att allt e bra.
Så i fortsättningen e allt jättebra varenda dag och jag e jätteglad, och livet leker o e på toppen.
För sanningen vill man inte läsa, och som vanligt e det jag som har fel.
Och det e jag som står kvar ensam men jag har ju min *familj*  som någon sa.
Och ja dom får jag ju mycket utbute av kan prata.
Och skitsnacket om att jag alltid klarar mig själv, ja det gör jag och varför skulle jag ändra på det när det ALLTID är jag som står ensam kvar om man *måste* välja sida.
Det är ALLTID mer synd om den andra.
Jag har valt att skaffa barn tidigt så ja då får jag vara själv- jag har ju dom.
Väljer man att vänta ja då får man tydligen genast mer hjälp och vuxenkontakt.
Detta va nog det sist ni hörde från mig på ett tag...
Nu börja jag blöda näsblod med av allt bölande

Kommentarer
Postat av: Rögla

Finns här och där för dig.Så klart du får skriva vad du vill ! tycker jag att du gör rätt i

2007-12-06 @ 08:45:37
Postat av: nettan

Du vet att jag alltid är här för dig och finns kvar
Saknar men jag förstår att du inte orkar just nu
Men hör av dig när du vill morgon som natt

2007-12-06 @ 09:18:14

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0