Shit pomfritt


image219Kan va va tröttare .

Vet at jag tjatar men e sååååååååå trött o nästan hela tiden.

Lyckades möblera om barnen i går så i morse när klockan ringde sov alla!!!

Hampus hade visserligen varit uppe och gjort fönsterdekorationer i natt...

På jobb e de kaos... sååååå mycket at göra.. e bara en och en halv vecka kvar sen e de paus.

Va på hos kuratorn på BUP, hade förberett mig på värsta talet och utskällningen.

Var ledsen redan när jag gick dit.

Det första hon sa va, gud vad du ser trött ut.
O ja så rätt hon har.
Men dom hade fått samtalet från skolan (där jag berättat för kuratorn där att jag fått avslag från soc)

Så dom hde redan diskuterat det kuratorn o psykologen på Bup att jag säkert va arg och ledsen.

Soc. hade helt missförstått Bup, och den sociala bityen handlade om hans utveckling INTE det sociala samspelet.

I alla fall efter att gråtit en timme och gått igenom allt som händer i mitt liv nu , så ska i al fall avslaget överklagas!

Tack, jag fick även chans att gå igenom allt jag tyckte va fel på *pappret*

Det kändes skönt när jag gick därifrån i alla fall.

Men som vanligt tar detta musten av mig, och jag hade behövt gå och sova direkt.

Hade lovat Jasmine att slinga håret, och Hampus at slå in paket.

Sen skulle jag njuta av sista avsnittet för säsongen på DH *Snyfft*

Hade tom tänkt baka några smarigga bullar med keso/citron fyllning. (Men detta hade jag ej sagt till någon.

Men varför ska man få någon sek över el något gå som man vill.

Blanda färg och börja bena upp håret på J.

O LÖSS...........

Hon har sagt i säkert en vecka att det kliar och jag har tittat men ja nu fanns dom där.

Shit.......

Som tur va hade jag lössmedel hemma (gäller att vara förberedd)

Så bara att preparera det  jättelånga håret, tog Iza med för hon satt med o klia sig.

Som trur så dör dom direkt efter en behandlig med dagens mediciner. Men till allt annat arbete, mössor, lakan, kuddar, borstar mm

Sen hade hon sovit på stora soffan i Izas rum förra veckan så den får jag med ta av sen.

Iza satt och målade änglar från Panduro och målade lite på nya skinnstolarna med.

Lite guld och lite vitt... suck och ängelfärgen va knappast vattenfärg om man säger så.

Så där skrubbade vi 30 min.

Sen upp i badrummet.

I natt när Hampus målade fönsterdekorationer blev han tydligen missnöjd och *tvättade* av det i vaken och allt kakel och väggar..

Så där var röd , svart och grön fönsterfärg.

Och va denna vattenlöslig = NEJ.

Nu är färgen borta överallt och jag ska slänga in tvätten i maskinen.

Hampus slår in paket.

Och flickorna går runt med *fettigt* hår som luktar (ska sitta i 12 timmar)

Behöver jag säga att det kliar i mitt med nu bara för de....

Bilden är på min nya topp med texten All i want for christmas is u.

Ska försöka hinna jobba en timme innan DH...
I dag orkar jag inte prata med någon.........bara pausa dom sec de går


Kommentarer
Postat av: en vän

inte kul med löss och ibland får man göra behandlingen 2-3 gånger så man kan hålla på i månader för äggen kan överleva....
Dom sitter som klister
Fräck tröja Anna hade oxå köpt en sådan

2007-12-12 @ 07:58:43
Postat av: Anna

Jag erbjöd mej innan sommaren att hjälpa dej i affären mot jul när du hade mkt att göra men du har ju inte sagt ngt...

2007-12-12 @ 08:34:50
Postat av: Sofie

Visste jag inte att hon hade
Men jag köpte min först köpte jag redan innan jag åkte till Birthe och messade tom en bild på den till henne då..

2007-12-12 @ 14:58:10

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0