O vad glad jag blev!!

image214
Köpte ju en fjärrkontroll från Svensk Digital Tv AB (HANDLA ALDRIG DÄR)
Och det kom ingen fjärrkontroll.
Pratade sedan med Daniel och han hade beställt kontroll från samma sida för en månad sen utan att fått den!
Då hans va dyrare än min så trodde ja mitt pucko inte att det va samma sida.
Men men, han e nu anmäld i all fall.
Men det skrev jag till honom och han lovade att sätta in dom.
Jag sa dom ska vara inne senast fredag annars polisanmäler jag han med.
I dag mailade han att han fört tillbaka pengarna.
'I al fall loggade jag in på baken och skulle titta.
Inga pengar MEN
Pengar tillbaka från skatten!!!
Som egen företagare får jag ju inte det på sommaren utan i Dec det hade jag helt glömt.
Så glad jag blev.
Dom ska gå till julklappar i London.
Älskar att köpa pket till folk.=)

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

vad äter du helst? kött eller fisk? :)

2007-12-06 @ 13:17:47
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: lovingnurse

nej det är mest av nyfikenhet. det är kul att se vad folk svarar :D och det är kul att veta vad folk gillar mest ;)

2007-12-06 @ 13:27:28
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: lovingnurse

oj nu skrev jag visst till fel :/ förlåt

2007-12-06 @ 13:28:00
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Rögla

Hej *ler* så kull få lite pengar så där ! vackert skrivit men synd att folk lurar en på pengar också :(

2007-12-06 @ 23:32:28

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0