Min Karate Kille

Gradera ju sig i Måndags
.image223
Och det gick jättebra.
Jag tycker han varit jätteduktig och han tycker att det är jätteroligt.
På fredag ska han få sina Gula band till bältet+ Diplom.

1:a graderingen10 mon Vitt+gult streck
Hampus Karatetränare Chefstränare Shihan ska va med på tv. Tv 4 Idrottsgalan den 30 Dec.

Han har blivit nominerad till "ÅRETS ELDSJÄL"

Sedan Tensho Karateklubbs start 1975 så han tillbringat i princip varje måndag-, onsdag- och fredagkväll med att träna sina elever där och sedan alla tävlingar på helgerna både inom Sverige och utomlands. Förmodligen så träffar han sina elever mer än sin fru, barn och barnbarn...

Ghulam säger att om han blir en av de lyckliga vinnarna så kommer han att åka till Japan och studera mer karate för att kunna utveckla sina elever ännu mer.

 5 dan - Shihan, Chefsinstruktör är graderad av den legendariske japanen
Gogen Yamaguchi, "The Cat" - Svart bälte 10 dan
Sen har han ju även Jasmine som tränare , hon är svensk mästare i karate och med i Svenska landslaget.

Lite kul.


Kommentarer
Postat av: Nettan

Blir så lycklig när jag läser om hampus...Vad duktig han är och som jag alltid sagt han är smart,påhittig och kommer att lyckas bra här i livet...:)Han kanske blir mästare i karate...

2007-12-12 @ 11:52:54
Postat av: Sofie

Ja det hoppas jag med på, när han väl tycker om något satsar han 110
Hur går det med din blogg;)

2007-12-12 @ 14:31:05
URL: http://http://bubbels.blogg.se

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0