Min fobi- svara i telefon.. gahh

Men idag bestämmde jag mig att för att svara på alla samtal och ja det har jag gjort.
Och se ingen fara alls=)
Fått det 1a julkortet det va en liten söt adventskalender så dom var ju tvugna att skicka det nu.
Meningen med att blogga är väll i al fall att skriva om verkligheten om livet.
Och folk ska anäla inlägg.
Varsegod.
Jag har kvar inlägget där näms som sagt inte ett enda namn.
Så jla tramsigt.
Och fortfarande så står det på smset att om det inte passar behöver man inte komma till jul.
Det ståt INTE att man inte får komma.
Det står INTE att man inte ska komma.
Utan bara att man inte behöver komma om man inte vill.
Man kunde lämat det där.
Men nä då var man tvungen att fortsätta.
Men LÖGN det är vad det är och jag tänker inte låta någon gå runt o ljuga.
För jag har ALDRIG sagt att någon inte får komma på julafton!!
ALDRIG!!

Finns en annan blogg på nätet med en 30 årig tjej och hennes kamp i rätten för att få vårdnaden om sina barn och hennes liv, strul, och ja det e pricis vad jag vill läsa, hur hon *LÄMNAR* ut sina barn.
Detta har hjälp mig mycket att läsa att det finns folk i samma sits som mig.


Nog om det massor att göra i dag på jobb gjorde ett jättefint utskick i går och fick *massor* av beställningar.
Ringt runt och beställt fler julgranskulor som sålde slut på 2 timmar=)
Typiskt att det blivit både tandläkaren och möte på skolan i dag.
Och i kväll ska jag ha Adventsmys kväll.
Vi blir en 5-6 st ska bli mysigt.
Kanske kommer en kompis till jasmine med.

Kommentarer
Postat av: Anna

Undra hur folk tolkar ett sms med texten skit i att kom på julafton...kanske som det står?
Jag har inte sagt jag inte ville komma å jag skrev i ett sms igår att det var tråkigt..
Du får inte lov att skriva om andra lr ligga ut bilder på andra utan deras tillåtelse å där finns väl gränser för vad man skriver ut på nätet öppet..
Du har sagt länge du skulle ha julmys å jag har alltid undrat varför jag inte blev bjuden?

2007-12-06 @ 11:44:00
Postat av: Anna

Jag blev anmäld när jag skrev om ngn fastän jag inte nämde namn..

2007-12-06 @ 11:44:56

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0