K530i

image207
Blev det efter mycket diskuterande.
Dom vägrade ta tillbaka den andra och gapade om några paragraf 9 tjohej.
Det finns endån ingen Sofie mobil ute just nu så blev denna.
Har det viktigaste 3G, Videosamtal, Inbyggd kamera, Videoklipp, e-post, blogg, MMS mm
Va även och fixade naglarna i dag.
Blev gold med bruna brons stjärnor.
Glömde helt bort Hampus tandläkartid!
Bakade Lussebullar när jag kom hem med barnen.
I går frågade Hampus om Tore fick sova med han.
Jag svarade nej men endån var han spårlöst försvunnen i går kväll.
Här ser ni *tjuvarna*
De stora barnens pappa messade i eftermiddags, att det va lika bra att barnen ej kom dit där mer dom ville endån inte vara där.
Dom hade sagt att dom fick se tv hur mycket dom ville här hemma och äta godis.
Om man då e vuxen kanske man inte ska tro på allt men det va ju ett enkelt sätt för han att slippa ansvar.

Han ska slå en signal nu kl 20 och prata framtid!

Vadå, det e ju bestämt varannan helg jämn vecka.

Inget samtal jag ser fram emot.

Sen väntar DH.

Hoppas att samtalet ej är för långt då jag tänkt lägga ut sista på Tradera.


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0