GOTT NYTT ÅR!


image238

Ja nu va det dags igen.
Nytt år....
Och nya nyårslöften. hmmm
Förra året hade jag inga för då va jag nöjd, men detta e det samma som alla år jag ska tappa 15kilo och börja träna.
Och mål e satt till 1juni.
I lördags var jag i Danmark hittade en ny affär massor av fina barnkläder så dt blev en påse.
Sen åt jag fondue hemma hos j.
I söndags var jag och solade och städade och dammsugande bilen, nu e det bara utsidan som behövs städas med.
Sen va jag hemma hos A och pratade o kikade lite foto.
D kom med Ina senare och vi åt lite.
Sen kom B och vi kikade idrottsgalan.
Hampus karate tränare kom på 2 el tredje plats av 70st eldsjälar och van därmed 25.000kr
Nu har jag städat alla barnens rum och tvättat mattor och sängkläder.
Och fixat efterätten till i kväll som bli bailys mousse =  mumsigt.
Skickat runt ett Nyårs sms där som står typ
Gott nytt år
Jag har många som är vanliga, tråkiga så jag börjar med dom som är sexiga , fräcka och härliga
OBS att jag fick det innan dig;)


Men det va svaret jag fick från någon som värmde
Det stod
Du fick ett i år, och förra året du kommer alltid att vara den sexigaste tjejen jag träffat.
Du får mig alltid glad när man hör från dig.
Du är en mycket speciell person i mitt liv.

Gulligt, tack.

Ha ett gott nytt år på er alla därute.
Kramizar Sofie

Kommentarer
Postat av: Rögla

Got nytt år Sofie :D *kram*

2007-12-31 @ 16:21:12
Postat av: nettan

GOTT NYTT ÅR min vän så höres vi och ses...
Hoppas ditt år och alla andra år blir bra de är du värd :)
Kramiz Nettan

2007-12-31 @ 16:57:22

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0