GOD JUL

image234

Inte blivit mycket skrivit i bloggen i veckan, fullt upp och det har jag fortfarande.
Och sen ska jag ha en vecka semester.
Och då jag jobbar vid datorn 8 timmar om dagen så ska jag pausa från den med.
Anledningen till att jag startade den i dag var att jag *slarvat* bort mina jul recept och tänkte söka efter dom på internet.
Men hittade dom= i pappersåtervinningen!
Typiskt mig
Köpte julgran i förrgår blev inte riktigt nöjd.. vi körde runt ställe efter ställe, jag vill ju ha en kungsgran med stora kraftiga barr.
Dom va sneda, små, två toppar, glesa mm
Men ja nu e den på plats och surrad i taket som vanligt (trots min gjutna julgransfot) då den brukar välta.
Och det e bara Disney glitter i den som vanligt inget annat krams. Nalle Puh som ängel sitter i toppen och håller i en stjärna.
Bakade Bullar med citron keso i dag dom blev mumsiga MEN,,, hellre städar jag än bakar fy vad trist det är!!!
Sen gjorde vi julgodis, vitchoklad/mörkchoklad och polkagrisar.
Sen va det dags för mina pepparkakor som jag köpt formar till.
Dom utan armar, ben och huvud och garnera dom.
Jag och Hampus har även fryst in en ljuslykta vi ska ha marschaller i i morgon.
Jag va så trött i går efter att slagit in alla julklappar och städat att jag somnade 21,15!!!

Något som jag dock tycker är tist o B, är alla som INTE skickat julkort och mailat eller smsat det i stället.
Ett virtuellt julkort kan aldrig ersätta ett IRL.
En jätte GOD JUL på er alla.
Skriver nog något i mellandagarna.

image235


Kommentarer

Skriv nått skoj:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0